جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
.

حوزه/ امام جمعه نظرآباد بر لزوم خونخواهی از صهیونیست ها تاکید کرد و گفت:صهیونیست‌ها بی‌تردید تاوان خون شهید هنیه را با خون پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا بخصوص مدافعان حرم گفت: مدافعان حرم و خانواده‌هایشان مایه‌ی افتخار و سرافرازی ایران اسلامی‌اند.

وی در ادامه با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم درمانده صهیونیستی در ۱۰ ماه اخیر ضربات سخت و دردناکی متحمل شده است و به شدت در حال دست و پا زدن است.

وی گفت: ترور شهید هنیه با عاملیت رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا همراه بوده است و جنون نتانیاهو روی تمام جنایتکاران پیشین این رژیم شیطانی را سفید کرده است.

وی به ماهیت ننگین رژیم صهیونیستی اشاره کرده گفت: همواره«ترور» مهم‌ترین ابزار رژیم صهیونیستی برای پیش بُرد اهداف شومش بوده است.

امام جمعه نظرآباد بر لزوم خونخواهی از صهیونیست ها تاکید کرد و گفت: صهیونیست‌ها بی‌تردید تاوان خون شهید هنیه را با خون پرداخت خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدی به تشییع باشکوه پیکر شهید حنیه اشاره کرد و گفت: تشییع با شکوه شهید هنیه توسط مردم مهمان نواز ایران و اقامه‌ی نماز بر پیکر وی توسط ولی امر مسلمین بی‌تردید قلوب مسلمانان شیعه و سنی را به هم نزدیک‌تر می کند.

امام جمعه کمالشهر به مشکلات بیمارستان این شهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کمبود پزشکان و نیروهای متخصص مهمترین چالش بیمارستان شهرستان نظرآباد است وخدمات‌دهی تنها بیمارستان شهرستان نظرآباد به بیماران درحد یک درمانگاه تنزل یافته است.

وی افزود: تنها آمبولانس فرسوده این بیمارستان مدتهاست زمین‌گیر شده دانشگاه هزینه تعمیرات را تاکنون پرداخت نکرده است.

امام جمعه نظرآباد برای حل مشکل بیمارستان این شهر اینگونه مسئولین را خطاب کرد:آقای وزیر، آقای استاندار بیمارستان نظرآباد را دریابید!! جان مردم در خطر است؛ گویا دانشگاه علوم پزشکی استان توان رفع مشکلات این بیمارستان را ندارد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به روز خبرنگار گفت:۱۷ مرداد ماه بهانه‌ای است تا با مرور نقش و اهمیت خبر و خبرنگاری از دلسوزی‌ها و پیگیری‌های فعالان عرصه خبر قدردانی کنیم و یاد و نام شهدای رسانه و به ویژه خبرنگاران شهید را گرامی بداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha